TENTO ROK SA NA VEGANUARY KAŽDÉ 2,5 SEKUNDY ZAREGISTRUJE NIEKTO NOVÝ

Kampaň Veganuary do dnešného dňa nazhromaždila 2 milióny registrácií.

V súčasnosti sa každé 2,5 sekundy prihlasuje niekto nový na účasť na Veganuary. 

NEPOZNÁŠ VEGANUARY?

Veganuary je každoročná kampaň, ktorá povzbudzuje ľudí na celom svete, aby sa stali vegánmi aspoň počas mesiaca január a kľudne aj dlhšie.

Hoci Veganuary sa prvýkrát zrodilo v Spojenom kráľovstve, prvýkrát sa rozšírilo do Spojených štátov v roku 2020, keď sa viac ako 50 000 Američanov v januári zaviazalo stať sa vegánom. Kampaň Veganuary 2022 sa tento rok ďalej rozšírila do Indie, ktorá sa pripojila k USA, Veľkej Británii, Nemecku, Čile, Brazílii a Argentíne. 

“Keďže si stále viac Američanov uvedomuje neuveriteľný vplyv, ktorý má náš výber potravín na náš každodenný blahobyt a zdravie našej planéty, postoje k vegánskej strave sa menia,” uviedla vo vyhlásení americká riaditeľka Veganuary Wendy Matthewsová. 

“A hoci sa zmena nášho stravovania môže zdať ťažká a skľučujúca, registrácia do Veganuary to značne zjednoduší, pretože bezplatný prístup je plný všetkých pokynov, postupov a zdrojov, ktoré potrebujete, aby to bolo zábavné a jednoduché.”  

POSTOJ AMERIČANOV

Nedávny prieskum YouGov ukazuje, že 30 percent Američanov tvrdí, že ich vnímanie rastlinnej alebo vegánskej stravy sa za posledné dva roky, od prvého spustenia Veganuary v USA, zmenilo k lepšiemu. Krajina je teraz na druhom mieste, pokiaľ ide o počet prihlásení sa do kampane na krajinu. 

AKO KAMPAŇ FUNGUJE

Kampaň Veganuary poskytuje ľuďom, ktorí sa zaviažu stať sa vegánmi všetko čo im pomôže s prechodom na vegánstvo.

Kampaň zahŕňa:

  •  bezplatnú elektronickú kuchárku celebrít, 
  • oficiálnu súpravu Veganuary Starter Kit
  • denné recepty
  • sledovače výživy
  • stravovacie plány
  • tipy na stravovanie
  • nepretržitú podporu prostredníctvom 31-dňovej série e-mailov počas mesiaca 

Bezplatná kuchárska kniha celebrít 2022, ktorá sa posiela všetkým účastníkom, obsahuje príspevky od Venus Williamsovej, Jane Goodallovej, Bryana Adamsa, Mayim Bialikovej a starostu NYC Erica Adamsa. 

„Bez ohľadu na to, aké boli vaše minulé zvyky alebo rodinné tradície, vždy máte možnosť rozhodnúť sa jesť zdravšie,“ uviedol Eric Adams vo vyhlásení.

ROZŠIROVANIE ZNAČKY VEGANUARY

V posledných rokoch sa k Veganuary pripojili veľké značky, maloobchodníci a reštaurácie, ktoré ponúkajú propagačné akcie, darčeky a špeciálne položky menu a zároveň vytvárajú špecializované marketingové kampane pre rastlinné produkty. 

Minulý rok sa britská pobočka IKEA naplno zapojila do Veganuary tým, že propagovala svoje vegánske párky v rožku a mäsové guľky v snahe povzbudiť nakupujúcich, aby sa stali vegánmi počas januára aj do budúcnosti. 

Potravinárske značky si tiež načasovali uvedenie svojich nových rastlinných produktov na január, aby zúročili úspech kampane. 

Tento rok francúzska syrová značka Bel Group uvádza na trh vegánsku verziu svojich známych syrov Babybel zabalených v zelenom vosku, aby ho odlíšila od tradičného červeného balenia mliečnej verzie.

Reťazce reštaurácií ako Domino’s a Burger King oslavujú Veganuary uvedením vegánskeho menu vrátane vegánskej pepperoni pizze a vegánskych kuracích nugetiek.

Pridali ste sa už aj vy? Ak nie, vyskúšajte “VEGUARY”, alebo akýkoľvek iný mesiac.

Zdieľajte tento web

Recommended Posts