Rastlinný hamburger čaká testovanie v ďalších reštauráciách kanadského MacDonald´s

Rastlinný hamburger čaká testovanie v ďalších reštauráciách kanadského McDonald´s

Fast-foodový reťazec McDonald´s správne postrehol, že vegánstvo je a bude celosvetovo rastúcim trendom a bola by hlúposť nevyužiť to. Pred časom múdre hlavy v spoločnosti rozhodli, že do testovacieho menu v 28 kanadských pobočkách zaradia vegánsky P.L.T. sandwich, zložený z rastlinnej placky značky Beyond Meat, šalátu a paradajky.

Čoskoro sa tento sandwich ocitol v testovacej ponuke až 52 McDonald´s reštaurácií v provincii Ontário.

„Počas prvej fázy testovania P.L.T. (plant-based patty, lettuce, tomato) sme zisťovali dopyt u zákazníkov. A zároveň sme hľadali spôsob, ako novinku začleniť do prevádzky tak, aby mala presne takú vysokú kvalitu, na akú sú zákazníci u nás zvyknutí a ktorú od nás očakávajú,“ povedal šéf inovácií kanadského McDonald´s Jeff Anderson.

Výsledkom testovania v ďalších reštauráciách bude získanie ešte podrobnejších informácií o tom, čo  zákazníkom chutí. P.L.T zároveň v testujúcich prevádzkach výborne poslúži ako spestrenie McDonald´s menu.

Ak sa partnerstvo McDonald´s s výrobcom rastlinných placiek Beyond Meat rozšíri aj do Spojených štátov, odborníci predpovedajú, že fast-foodový gigant by ročne mohol predať až 250 miliónov bezmäsitých hamburgerov. Radosť by iste mala aj spoločnosť Beyond Meat, ktorá by si tak zarobila pekných 324 miliónov USD.

Podľa analytikov disponuje tzv. výhodou prvého ťahu spoločnosť Beyond Meat, ale priestor na zdokonalenie vlastného bezmäsitého P.L.T. hamburgera má stále aj McDonald´s. Čo sa týka uvedenia rastlinnej placky na americkom trhu, otázkou zostáva aj to, či by McDonald´s využíval jedného alebo viacerých dodávateľov.

U nás môžeme zatiaľ kúpiť plant-based variantu jedine v Burger Kingu, ktorá je však robená na rovnakom grille ako músové varianty, preto nieje úplne vegetariánska ani vegánska.

Zdieľajte tento web

Recommended Posts